زندان آلکاتراز و دستبند دوستی

سایت النگو (alango) ارائه کننده دستبند‌های چرمی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ،هدیه ای خاص برای دوست خاص کلیه سفارشات بصورت رایگان ارسال میگردد. شماره تماس: 09356200019 ایمیل: info@alango.net

زندان آلکاتراز و دستبند دوستی

۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

زندان آلکاتراز و دستبند دوستی

 زندان آلکاتراز و دستبند دوستی در سال ۱۹۳۴، زندان آلکاتراز در جزیره آلکاتراز، در نزدیکی خلیج سن فرانسیسکو در کالیفرنیا تاسیس شد. این زندان برای جرم‌های بسیار سنگین مانند قتل، سرقت و خلاف قانونی بودن، معروف بود.

داستان ما از دو دوست دختر به نام‌های سارا و ماریا شروع می‌شود. آن‌ها هر دو در شهری کوچک در نزدیکی سن فرانسیسکو زندگی می‌کردند. در یک روز تولد ماریا، سارا به او یک دستبند دوستی مردانه با طرح یک قلب شایع هدیه می‌دهد. ماریا خیلی خوشحال است و دستبند را به دست می‌گیرد

Https://alango.net.

ماریا و سارا به شدت به یکدیگر علاقه داشتند و همیشه از هم حمایت می‌کردند. در یکی از روزهای تابستان، آن‌ها به این فکر افتادند که باید به زندان آلکاتراز بروند و به زندانیان هدیه‌ای بدهند. آن‌ها به دوست پسر‌هایشان نیز درخواست کمک کردند.

 

زندان آلکاتراز یکی از مشهورترین زندان‌های جهان بود و دیدن آن برای ماریا و دوستانش از جمله بهترین تجربیات زندگی بود. آن‌ها برای سفر خود به زندان آلکاتراز، هدایایی را برای زندانیان خود آماده کردند، از جمله دستبند دوستی با طرح قلب برای دوستان دختر و دستبند دوستی مردانه برای دوستان پسر.

زندان آلکاتراز بسیار بزرگ و شناور بود و حتی برای دیدن کامل آن، یک روز کامل زمان طول می‌کشید. آن‌ها از همین جا پایین رفتند و وارد زندان شدند. زندانیان از دیدن آن‌ها خیلی خوشحال شدند و به آن‌ها خوش آمد گفتند. ماریا و دوستانش هدایای خود را به زندانیان دادند و با آن‌ها صحبت کردند.

در انتهای روز، آن‌ها به دستبند دوستی با طرح قلب و دستبند دوستی مردانه اشاره کردند. زندانیان با اشتیاق دستبند را پذیرفتند و به خودشان کردند. آن‌ها به دوستان خود و همچنین به سارا و ماریا قول دادکه این دستبندهای دوستی را تمام زمان با خود حمل کنند و به یاد دوستی و ارتباط نزدیکی که با آن‌ها برقرار کرده‌اند، باشند.

 

سارا و ماریا با احساس رضایت از این سفر و از خدمت به دیگران، به خانه بازگشتند. این سفر برایشان یکی از بهترین تجربیات زندگی بود. آن‌ها همیشه به یاد خاطرات زندان آلکاتراز و دوستانی که با آن‌ها آشنا شدند، با دستبند دوستی با طرح قلب و دستبند دوستی مردانه می‌مانند.

سال‌ها بعد، زندان آلکاتراز به دلیل قدیمی بودن و عدم امکان توسعه، به کار خود پایان داد. اما دوستی‌هایی که در آن‌جا شکل گرفت، همچنان با قدرت و شور و شوق خود ادامه می‌یابد و دستبندهای دوستی با طرح قلب و دستبند دوستی مردانه، یک نماد از این دوستی وارث ماندگاری آن هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.